1 september 2013

148Nu är det dags igen;
Hösten är här! Med alla sina vackra färger vill den ge oss minnen att leva på tills våren kommer med nytt hopp!
Många är de människor som inte gillar gult, så var jag också en period, men jag började studera varje gul och orange blomma tills jag  fann dess skönhet och själ!
En höst utan rudbeckior, solrosor, tigerliljor, solbrudar -hör bara deras namn- det kan jag inte tänka mej!

195På r ö l l i k a blommar höga solrosor som vackrast nu och det är jag glad för, de kommer att hälsa alla som vill komma, välkommen nästa lördag.

Lördag 7 september 11-15 deltar jag i Mat Runt Siljan , se program påwww.matruntsiljan.nu

Det är alltid lika roligt att öppna stugan och bjuda in alla trevliga människor som åker runt till alla gårdar som håller öppet!191Titta gärna in här senare i veckan så ska jag fylla på med mer info om vad jag erbjuder.

Nu ska jag rensa och frisera på
r ö l l i k a så det är fint när ni kommer!

Välkomna!

Lämna en kommentar